Časté dotazy pro PN a jejich odpovědi:
1/ Jak postupovat, když chci vyměnit voucher, přesunout jej, či s ním mám jiné komplikace?
– Od toho je zde pro vás náš partner, přes kterého jste vstupenky zakoupili – prodejní síť GoOut, jejíž zaměstnanci s vámi jakýkoliv problém či změnu rádi vyřeší. My do systému jako takového máme pouze omezený přístup a nemůžeme vouchery hledat popř. ani podle kódů, proto je rychlejší a účinnější se obracet přímo na GoOut. Zákaznická podpora GoOut: Po – Pá, 10:00 – 18:00,+420 222 70 30 70, info@goout.cz.
2/ Kde najde místo srazu a konec vycházky? Popřípadě, jak se dozvím, který průvodce ji provází?
– Všechny tyto informace jsou vždy uvedeny v popisu vycházky, průvodce či průvodkyně jsou uvedeni na konci článečku. V popisu je uvedena někdy i přibližná trasa a také se dozvíte co zajímavého na vycházce mimo jiné uvidíte a uslyšíte.
3/ Nemohu se vycházky zúčastnit, jak mám postupovat?
– Dle našich storno podmínek u vycházek můžete do 24 hodin před začátkem vycházky vaši vstupenku přerezervovat na jiný termín, či za sebe poslat náhradníka, který se nahlásí na vaše jméno. U logisticky náročnějších akcí jako jsou výlety, vyjížďka tramvají, prohlídka hotelu International či Prvorepublikový večer apod. platí zvláštní storno podmínky. Ty jsou potom u dané akce vždy explicitně uvedené.
4/ Mohu přijít na vycházku až na místo, tedy bez rezervace?
– Ne, není to možné
5/ Jak dlouho vycházka trvá?
– Většina našich vycházek je koncipována na dobu cca 1,5 – 2 hodiny. Ale máme i vycházky mimořádné, které jsou delší a další akce, které jsou také atypické. Opět je vše uvedeno vždy v popisu vycházky.
6/ Nerad platím přes internet a nebo nechci takto vycházku zakoupit. Je jiná možnost?
– Chápeme, že ne každý rád platí přes internet a myslíme i na naše starší klienty, kterým to může činit případné obtíže a proto je možné vstupenky na naše akce zakoupit i v kamenných prodejnách, které jsou partnerem sítě GoOut: v Praze je momentálně v řešení.
7/ Vycházka byla zrušena ze strany PN. Jak postupovat dále?
– Pokud se stane nějaká nenadálá událost, změna, či onemocnění průvodce či průvodkyně a vycházka je zrušena, snažíme se vás o všech změnách informovat co nejdříve a okamžitě dáváme pokyn prodejní síti GoOut k vrácení vašich financí na účet.
8/ Mohu se přihlásit jako případný náhradník pokud je vycházka obsazena?
-Bohužel není v našich silách evidovat seznamy náhradníků a proto tedy tuto možnost prozatím nemůžeme nabídnout. Děkujeme za pochopení.
9/ Rád bych se s vámi domluvil na spolupráci, badatelské činnosti, či propagaci?
– Jste vám vždy k dispozici a téměř nic pro nás není nemožné, rádi vám zorganizujeme individuální vycházku, program na míru, či team buildingové akce. Ozvěte se nám prosím na info@prahaneznama.cz a my s vámi vše vymyslíme.
10/ Mohu si vzít na vycházku pejska/lva/gazelu?
– Ano, dozajista můžete a vaše mazlíčky rádi vítáme, výjimkou jsou pouze interiérové vycházky, vstupy do kostelů a svatostánků a také vstup na území pražských hřbitovů a tramvajová vyjížďka. Důležité také je, aby zúčastněný zvířecí člen nikoho nepokousal a byl ohleduplný k dalším návštěvníkům 🙂
11/ Kdy se bude v budoucnu konat vycházka XY?
– Nahlédněte prosím do programu vycházek: https://www.prahaneznama.cz/akce-a-udalosti/komentovane-vychazky-s-prahou-neznamou/. Pokud vycházka v programu není, můžeme vám pouze sdělit, že její další termín je závislý na časových možnostech průvodců, na technických faktorech (např. otevření památky, možnost přístupu do dané lokality) a na poptávce. Bližší info k dispozici nemáme. Samozřejmě, že snažíme, aby se vycházky průběžně opakovaly.
Z kapacitních důvodů bohužel nemůžeme na výše uvedené otázky odpovídat ve formě jednotlivých e-mailů. Děkujeme za pochopení.
Poznámka k výletům: Pokyny k jednotlivým výletům jsou vždy účastníkům rozesílány na jimi zadané e-mailové adresy (příp. na adresu kupujícího). Pokyny se mohou mírně odlišovat (zejména v časech) od našeho itineráře v popisu akce, proto je dobré je sledovat a také zanechat nám na sebe kontakt.
Vaše PN