Menu
Program
Program

Poutavé vycházky Prahou s profesionálními průvodci, akce pro školy i teambuilding pro firmy a skupiny.
Česky a anglicky.

Vycházky s Prahou Neznámou jako dárek
Vycházky jako dárek

Zakupte svým blízkým unikátní dárek - poukaz na vycházku s Prahou Neznámou.

Santini v Praze
Santini v Praze

Seznamte se s nesmazatelným stylem slavného italsko-českého architekta v Praze

previous arrow
next arrow

Podsvětí a noční život Prahy očima bezdomovců

Podsvětí a noční život Prahy očima bezdomovců

Pokud chcete zažít něco nevšedního, běžte na jednu z komentovaných prohlídek Prahy v rámci projektu PRAGULIC. Dle vašeho výběru se vás ujme jeden z devíti průvodců. Každý z nich má zmapovanou určitou část veřejného prostoru, nejen geograficky, ale i způsobem přežití.

Honza vás provede bezdomoveckými štacemi jako Sherwood, Masarykovo nádraží nebo noclehárna Hermes na lodi. Robert vás vezme na Smíchov, podrobně vysvětlí vlakové spoje a pojedná o squatterství. Druhý Honza je milovník knih a vy se s ním vydáte na Vinohrady a Žižkov po různých antikvariátech. Ondřej vás zasvětí do míst a způsobů pouličního umění (tzv. busking), dokonce i zahraje na kytaru. Petr vás vezme na Štvanici a Florenc a podělí se o zážitky z prodávání Nového Prostoru. O historii a současnosti pražské drogové scény vám bude zasvěceně vyprávět bývalá feťačka Zuzka. Nejoblíbenější prohlídky pak nabízí Karim, účastníky zasvěcuje do podsvětí Prahy ve dvou dílech jeho prohlídek. Možná je i varianta „Karim unlimited“, kdy můžete obě části prohlídky absolvovat najednou za pouhých 5 hodin a to za zvýhodněnou cenu! Karim výlučně provádí po večerech a jeho rozšířená varianta končí v půl jedné v noci.

Pro ty otrlejší jsou připraveny zážitkové aktivity. Můžete si s bezdomovci vyzkoušet 24 hodin bez domova, většinou je sraz na Hlavním nádraží v 8 hodin a vy máte 24 hodin na to si zajistit peníze, jídlo a spaní…

Pro firmy se mohou zorganizovat team buildingy, při nichž v rámci pětiboje účastníci plní úkoly z podnikových oblastí jako logistika, finance, prodej, marketing… Např. v rámci aktivity zaměřené na prodej mají například za úkol prodat přímo na ulici předměty nalezené v kontejneru, a to co nejrychleji za co nejvíce peněz. V případě financí se poté jedná o kreativní týmový fundraising formou pouličního umění. V logistické části jsou za získané peníze nakoupeny potraviny a další předměty užitečné pro bezdomovce, které jsou následně týmem zavezeny do konkrétní bezdomovecké kolonie.

Share Button

Příspěvek má 3 komentářů

  1. Aneta
    Aneta
    | |

    A kde je nějaký kontakt a kolik to stoji

Komentáře nejsou pro tento typ obsahu povoleny.